• |
  • Lättläst
  • | Anpassa

Uppföljning synpunkter

Alla klagomål och synpunkter är viktiga!

Därför sammanställer vi de synpunkter som kommer in till kommunen genom hemsidan. Synpunkterna redovisas också för kommunstyrelsen.

Vi ska enligt vår servicegaranti besvara varje klagomål inom tio (10) dagar och om detta görs följer vi också upp.

I dokumenten till höger kan du läsa om vår uppföljning av synpunkter som kommit till oss.

Det är svårt att kort sammanfatta vad som hänt sedan synpunkten kommit in.

Inkomna synpunkter
.

2009

2010

2011

2012

2013

2014

2015

2016

66

113

146

132

163

186

176

148

 Vill du veta mer?

Hör av dig till kommunstyrelsens registrator eller till Kom in kundtjänst. Kontaktuppgifter finner du till höger på denna sida.

Uppdaterad: 2017-02-17 Sidansvarig: Ida Stafrin

Kontakt

Kom in kundtjänst
Tel: 0612-800 00

Besöksadress
Torggatan 2

Postadress
Kramfors kommun
872 80 Kramfors

kommun@kramfors.se

Cookies

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på hemsidan. Genom att fortsätta godkänner du vår
användning av cookies.