Uppföljningen av kvaliteten görs bland annat i Kommunens Kvalitet i Korthet (KKiK). Under 2018 har drygt 260 kommuner varit med i undersökningen, som mäter 36 olika faktorer för att värdera kommuners service, kvalitet, effektivitet och medborgares delaktighet inom olika områden.
Inom varje område finns mått som vi noga följer för egen del, men vi kan också jämföra våra resultat med andra kommuner.
Varje år undersöker ett externt företag hur bra och snabba vi är på att svara på på telefon och på e-post. Resultatet av mätningen redovisas i KKiK.
Våra resultat i servicemätningen är sedan flera år tillbaka bland de bästa i landet. 2015 blev vi därför ombedda att berätta på hur vi jobbat för att nå så goda resultat på Kvalitetsmässan.
2018 var Kramfors resultat för tillgänglighet bland de bästa i Sverige:
Vi presenterar alltid våra resultat. Du hittar rapporterna under relaterade dokument på denna sida. Under relaterade länkar kan du läsa mer om kvalitetsuppföljningen KKiK.
Kom in kundtjänst
Tel: 0612-800 00
Besöksadress
Torggatan 2, Kramfors
Postadress
Kramfors kommun
872 80 Kramfors
Kontaktperson
Erika Sjögren
Tel: 0612-802 03
erika.sjogren@
kramfors.se
Vi bryr oss. Om dig, varandra och alla andra. Det är med stolthet vi berättar om den vackraste av platser som formats av älven, havet, skogen, kulturen, världsarvet Höga kusten och skiftande epoker. Kramfors kommun blickar framåt, mot en framtid där vi fortsätter att generöst säga hej och välkommen hem till oss.
Kramfors kommun, 872 80 KRAMFORS
Telefon: 0612-800 00
E-post: kommun@kramfors.se
Organisationsnummer: 212000-2429
km är Högakustenleden
svenska världsarv finns i Kramfors
mm per år är landhöjningen i Höga kusten
meter är spännvidden mellan Högakustenbrons pyloner
Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på hemsidan. Genom att fortsätta godkänner du vår
användning av cookies.