
Bo och arbeta i Kramfors
I Kramfors vill vi att alla ska känna sig trygga och att människor ska ha ett arbete.
Skaffa bostad
Det finns många lägenheter i Kramfors.
Klicka här för en lista på företag som hyr ut lägenheter (ej lättläst).
I listan hittar du också mäklare som säljer hus.
Har du frågor om boende i Kramfors
kan du kontakta vår kundtjänst.
Du hittar e-post och telefonnummer under Kontakt.
Arbete
Om du söker arbete kan Arbetsförmedlingen hjälpa dig. Där kan du få veta vilka lediga arbeten som finns.
Länk till Arbetsförmedlingen Länk till annan webbplats. (ej lättläst)
Uppdaterad: Sidansvarig: Erik Andrèe
Kontakt
Kom in kundtjänst
Tel: 0612-800 00
Besöksadress
Torggatan 2
Postadress
Kramfors kommun
872 80 Kramfors