
Se och göra
I Kramfors kommun finns något att göra på fritiden för personer i alla åldrar.
Vi har massor av föreningar som du kan vara med i. Du kan till exempel sporta, sjunga i kör, rida och fiska.
Vi har flera idrottshallar i kommunen. Du kan åka skridsko, bowla, simma, gå på gym och mycket annat.
Vi har tre bibliotek. Ett stort i Kramfors och två mindre i Ullånger och Nordingrå. Där kan du låna böcker och tidningar. Du kan också gå på föreläsningar och utbildningar här.
I Kramfors finns en konsthall i anslutning till biblioteket
Föreningar och andra arrangerar konserter, utställningar och annat som du kan besöka.
Evenamangskalender
Här hittar du förslag på intressanta arrangemang i vår kommun.
Uppdaterad: Sidansvarig: Ann-Cathrin Granbäck
Kontakt
Kom in kundtjänst
Tel: 0612-800 00
Besöksadress
Torggatan 2 Kramfors
Postadress
Kramfors kommun
872 80 Kramfors
E-postadress
kommun@kramfors.se