• |
  • Lättläst
  • | Anpassa

Lättläst

På dessa sidor kan du läsa om Kramfors kommun på lättläst svenska.

Du kan också läsa om vilken service du kan få av kommunen.

Här finns information om att bygga hus och om sopor.

Du kan också läsa om till exempel barnomsorg och skola.

Du kan hitta telefonnummer och adresser till kommunen.

Besök även sidan Anpassa webbplatsen.

Där hittar du information om Talande webb och andra saker som kan underlätta för dig.

Uppdaterad: 2018-02-19 Sidansvarig: Ann-Cathrin Granbäck

Kontakt

Kom in kundtjänst
0612-800 00

Besöksadress
Torggatan 2

Postadress
Kramfors kommun
872 80 Kramfors

kommun@kramfors.se

Cookies

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på hemsidan. Genom att fortsätta godkänner du vår
användning av cookies.