På dessa sidor kan du läsa om Kramfors kommun på lättläst svenska.
Du kan också läsa om vilken service du kan få av kommunen.
Här finns information om att bygga hus och om sopor.
Du kan också läsa om till exempel barnomsorg och skola.
Telefonnummer och adresser till kommunen finns också här.
Besök även sidan Anpassa webbplatsen.
Där hittar du information om Talande webb och andra saker som kan underlätta för dig.
Uppdaterad: Sidansvarig: Ann-Cathrin Granbäck
Vi bryr oss. Om dig, varandra och alla andra. Det är med stolthet vi berättar om den vackraste av platser som formats av älven, havet, skogen, kulturen, världsarvet Höga kusten och skiftande epoker. Kramfors kommun blickar framåt, mot en framtid där vi fortsätter att generöst säga hej och välkommen hem till oss.
Kramfors kommun, 872 80 KRAMFORS
Telefon: 0612-800 00
E-post: kommun@kramfors.se
Organisationsnummer: 212000-2429
km är Högakustenleden
svenska världsarv finns i Kramfors
mm per år är landhöjningen i Höga kusten
meter är spännvidden mellan Högakustenbrons pyloner
Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på hemsidan. Genom att fortsätta godkänner du vår
användning av cookies.