Kundtjänsten kom in. Skylt entrédörr.

Kontakta kommunen

Ring till kommunen

Telefonnumret till Kramfors kommun är
0612-800 00.

Det är personalen i kommunens kundtjänst som svarar när du ringer.

Besök kommunen

Du kan besöka kommunens kundtjänst som heter Kom in.

Prata med personalen i kundtjänsten om det du behöver ha hjälp med.

Kundtjänstens adress är Torggatan 2 i Kramfors.

Karta över Kramfors centrum. Torggatan 2 är markerad på kartan.

Öppettider

Du kan ringa eller besöka kundtjänsten mellan 08.00 och 17.00 på vardagar.

Dag före röd dag (helgdag) samt dag före afton är kundtjänsten öppen mellan 08.00 och 12.00.

Vi har stängt röda dagar och helgdagar samt julafton, nyårsafton, trettondagsafton, påskafton och midsommarafton.

Avvikande öppettider 2023

Fredag 19 maj är kundtjänsten stängd. Kommunens diarier är öppna två timmar.

Skriv till kommunen

Om du vill skicka ett brev till kommunen så ska du skicka brevet till postadressen  

Kramfors kommun
872 80 Kramfors

Post till kommunen kan också lämnas i den silverfärgade brevlådan bredvid kundtjänstens entré på Torggatan 2. Se till att brevet är ordentligt förslutet och att mottagarens namn står tydligt på kuvertet.

Mejla till kommunen

Du kan skicka e-post till Kramfors kommun.

E-postadressen är kommun@kramfors.se

Social media

Kramfors kommun har en Facebooksida som du kan besöka: facebook.com/Kramforskommun Länk till annan webbplats.

Berätta för kommunen vad du tycker

Har du synpunkter, idéer, beröm eller förslag är du välkommen att kontakta oss.

Du kan ringa, besöka eller skriva till oss. Du kan också använda denna länk: Dialog Kramfors

Felanmälan

Om du har problem med till exempel vatten och avlopp, trasiga gatlysen eller dåliga vägar kan du anmäla felet. Du hittar mer information på sidan felanmälan.

Om du behöver hjälp med att ta kontakt med kommunen

Teletal Länk till annan webbplats.

För dig som behöver hjälp med att prata i telefon finns Teletal. Teletal är gratis för dig. Det är en tjänst där du kan få stöd och hjälp i telefon-samtal. Du behöver inte tillstånd för att använda Teletal och du behöver inte boka tjänsten.

Telefonnumret till Teletal är 020-22 11 44.

Texttelefoni Länk till annan webbplats.

Texttelefoni är en kostnadsfri tjänst som hjälper personer att ringa till varandra via tolkade trepartsamtal i realtid.

Texttelefoni gör det möjligt för personer med hörselnedsättning, döva, dövblinda eller personer med talsvårigheter att ringa eller ta emot samtal. Det kostar inget att ringa till Texttelefoni.

Telefonnumret till Texttelefoni är 020-600 600

Bildtelefoni Länk till annan webbplats.

Bildtelefoni.net är en samhällstjänst som kan förmedla och distanstolka samtal mellan personer som pratar och personer som använder teckenspråk.

Telefonnumret till Bildtelefoni är 020-28 00 20.

Uppdaterad: Sidansvarig: Marie Nordin

Kontakt

Kom in kundtjänst
Tel: 0612-800 00

Besöksadress
Torggatan 2 Kramfors

Postadress
Kramfors kommun
872 80 Kramfors

E-postadress
kommun@kramfors.se