I Kramfors kommun arbetar vi ständigt med att öka kvaliteten i vår verksamhet.
Med kvalitet menar vi hur väl vi uppfyller de krav, behov och förväntningar som ställs på oss som kommun. Vi arbetar ständigt med att utveckla kommunens service och våra tjänsters kvalitet.
Det innebär att vi systematiskt och kontinuerligt planerar, genomför och följer upp vår verksamhet samt åtgärdar brister.
Vi följer upp kvaliteten på våra tjänster genom olika typer av undersökningar och genom uppföljning av invånarnas synpunkter. Genom ständig omvärldsbevakning och jämförelser med andra kommuner får vi ytterligare underlag till kommunens utvecklingsarbete.
De rapporter som beskriver våra resultat lägger vi ut på denna webbplats. Du hittar dem via relaterade länkar på denna sida.
I årsredovisningen skriver vi också om resultaten och i budgeten sätter vi upp mål för varje år. Våra årsredovisningar hittar du via relaterade länkar på denna sida.
Kom in kundtjänst
Tel: 0612-800 00
Besöksadress
Torggatan 2, Kramfors
Postadress
Kramfors kommun
872 80 Kramfors
Kontaktperson
Erika Sjögren
Tel: 0612-802 03
erika.sjogren@kramfors.se
Vi bryr oss. Om dig, varandra och alla andra. Det är med stolthet vi berättar om den vackraste av platser som formats av älven, havet, skogen, kulturen, världsarvet Höga kusten och skiftande epoker. Kramfors kommun blickar framåt, mot en framtid där vi fortsätter att generöst säga hej och välkommen hem till oss.
Kramfors kommun, 872 80 KRAMFORS
Telefon: 0612-800 00
E-post: kommun@kramfors.se
Organisationsnummer: 212000-2429
km är Högakustenleden
svenska världsarv finns i Kramfors
mm per år är landhöjningen i Höga kusten
meter är spännvidden mellan Högakustenbrons pyloner
Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse på hemsidan. Genom att fortsätta godkänner du vår
användning av cookies.